Min älskling!

Jag måste ju göra ett inlägg här om min underbara älskling. Jag var ju mycket arg när jag häromdagen skrev inlägget "Soptipp". Det är ju faktiskt så att han är mycket bra på många sätt! Han tänker alltid på sin familj och är jätte duktig med barnen. Han lagar mat och diskar. Ibland viker han tvätt och då görs det mycket noga. (Nästan)Allt han gör ska göras väldigt noga och tar därför väldigt lång tid. Det är nog där skon klämmer. Jag väljer att göra mycket själv för att det ska gå fortare. Dessutom så har han tyvärr aldrig koll på vart han lagt saker och därför är det väldigt opraktiskt att han ska städa här. Men medans jag städar kan han ibland ta  med sig barnen till lekparken eller så för att jag ska få städa ifred. Mycket uppskattat av mig! :) Jag älskar verkligen honom och det gjorde jag även i min vrede! Men jag tror att alla har sina duster och det är alltså inger ni behöver lägga så stor vikt i. :)


Men vissa dagar orkar jag bara inte med att se all skit som ligger överallt! Det är tyvärr så att vi har väldigt lite förvarsutrymmen här i lgh och därför blir allt så mycket jobbigare. Det är inte så att var sak har sin plats utan många saker har samma plats (på varandra typ).

Sen som jag skrev i mitt inlägg så vill jag inte ha det fint för andra utan jag mår verkligen dåligt av att gå runt i ett ostädat hem, eller iaf i mitt hem. Hos andra bryr jag mig inte hur det ser ut så länge det inte är smuttsigt så det är hälsofarligt.


Puss och Kram

Kommentarer
ruina

Sv: Skulle tro att det är båda delarna som gör skillnad. Hon klippte ur rätt mycket, men sen blir det ju en annan effekt när man plattar det. Jag har rätt mycket självfall annars och det blir en del volym automatiskt när jag blåser det :)

2010-08-26 @ 12:24:15
URL: http://ruina.blogg.se/
Michelle

Lisa. Du är bra. Gillar dig!

2010-08-27 @ 21:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback