Soptipp

Jag är såååå jävla trött på att det ser ut som en soptipp här hemma! JÄMNT!!!! Plocka efter 2 barn och dessutom min sambo. Fy FAN!!! När man städat så man kanske är någorlunda nöjd iaf. Så tar det 2 sek och sedan ser det likadant ut igen! Ok med barnens leksaker för det är bara att lägga ner i lådorna igen. Men alla kläder som ligger kors och tvärs och Tobias som lägger papper och grejer på alla tomma ytor. Jag pallar fan inte det!!!!!!!!!!!!!!!! Har tröttnat för längesedan men liksom bitit ihop! Men nu vet jag inte vad jag gör snart. Jag vill inte ha det fint här för någon annan utan jag vantrivs i mitt hem p.g.a att det är så stökigt och alla (typ 2) skåp, (vilket är alldeles för lite) är knökade till bredden med grejer så när man öppnar ramlar alltid något ut. Dessutom är vårat vindsförråd så fyllt så man inte ens kan gå in i det. Grrrrr!! Måste ha större boende innan jag ...... ja jag vet inte vad jag tar mig till!

Kan tillägga att jag också stökar ner naturligtvis, men det känns liksom inte så jobbigt att städa undan sina egna grejer. Men lite hjälp med städning då och då hade kännts skönt. Tobias diskar, så det slipper jag ju när han är hemma iaf. Men sen då.....Allt annat, tvätt, damsugning, städning, vika kläder, lägga in i garderober.
Idag är jag fan skit grinig!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Emma Evelinah

Vet hur du menar. Det är precis samma här jag gör ALLT i hemmet. Visst C fixar med huset och såå. Men det är juh i perioder. Jag städar jämt och ändå ser det som du säger ALLTID för jääävligt ut.

Gumman jag saknar dig nu. Kan vi inte försöka ses ngn dag.? Kraaam.

2010-08-24 @ 11:44:03
Therese - Hampus & Pontus mamma

Sådana dagar är verkligen inte ett dugg kul. Allt blir bara allmänt skit.

Ungarn har ju en utmärkt förmåga att dra fram allt som finns i ett hem. Idag är de allmänt kaos här hemma också. Får nog kanske ta tag i det vid i senare tillfälle ; P

Hoppas att de snart vänder Lisa.

2010-08-24 @ 11:47:13
URL: http://nuppi.blogg.se/
Emelie

Brukar vara samma problem här hemma..

2010-08-24 @ 14:29:25
URL: http://empeliel.blogg.se/
Marika

Oj oj det var såpass alltså! Jag märkte inet det iaf när jag träffa dig :D Tack för idag det va skoj att träffa er! pöss

2010-08-24 @ 19:13:33
Malin [Foto & Vardag]

Tack..jag är inte ensam!

2010-08-24 @ 22:13:05
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Linnea

karlskrällen...dem får bara skärpa upp sig....

2010-08-25 @ 11:22:35
farmor

Va?! Nä?!

Min son skräpar ALDRIG ner, han är så duktig sååååå!

Diskar, lagar mat, passar barn, jobbar, pussar på Lisa och Love och Moa. Så jag vet inte alls vem det är som har det slarvigt hemma.

PS Det är rörigt hemma hos alla småbarnsfamiljer, jag lovar ........ Jag har sett det mesta, ni är absolut HELT NORMALA. Kramar från farmor

2010-08-25 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback