Oj va vi slitit!

Idag, efter ca 10 månader, har jag äntligen fått bort den stora jordhögen på framsidan.
Det var ju så att muren på framsidan (av huset) var påväg att falla utåt och häcken vi hade var halvdöd och gles. Så förra sommaren drog vi upp häcken och plocka ner muren. Tanken var att vi skulle lägga tillbaka muren eller köpa en ny. Men d blev liksom inte av. Så för ca2 veckor sedan började Tobias gräva, gräva och gräva för att göra plats åt att gjuta en mur. Så det gjorde vi (jag, min bror, mor och far och Tobias) förra helgen. Så nu när den torkat så fick jag ÄNTLIGEN ta tag i jordhögen. Den där jordhögen som inte såg ut att vara så mycket jord, tog lååång tid att fördela ut! 5timmar ungefär. Men nu är det klart. :)
Nu är det "Bara" några lass matjord och sedan så gräs som är kvar att göra. :) Längtar tills d är klarr! !!!

Före- och efterbilder:





Kommentarer
farmor

Ni har gjort ett fantastiskt arbete allesammans! Det har blivit jättesnyggt, så bra att ta bilder före och efter. Nu är det så snyggt så jag ville nästan inte åka hem igår men jag var väl tvungen att komma hem så jag kunde jobba idag. Ni har det så jättefint, jag är så stolt över er! Kramar i massor

2013-05-20 @ 10:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback