Dagen

Har inga bilder att lägga ut idag. Men imorgon eller på måndag ska jag lägga ut lite bilder. Här i trädgården håller d på att hända grejer. Äntligen ska vi få en mur på framsidan så vi slipper jordhögen som ligger där nu. :) Duktig pappa och bror jag har som löser detta!
Idag var även svärmor här och rensa massa ogräs och hade med sig en svamppaj och kladdkaka. Så vi blev riktigt bortskämda! Tack!
Jag gjorde landet på baksidan större och sedan plantera Tobias om krusbärsbusken och börja lägga sten runt landet.
Vi har haft en slö och febrig tjej här idag som mest legat på soffan och en pojk som glatt cyklat runt med sin nya kompis nästan hela dagen. :)
Min lillasyster var här med hunden och hälsa på. En söt liten Tyson som är 11veckor. :)
På kvällen kom även storasyster med sin sambo och dotter och hälsa på. :)
Mycket nöjd med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback