Kusten igår

Igår när Tobias började jobba så tänkte jag ta med barnen till Ikea en snabb sväng innan vi skulle åka hem och tvätta fasaden och lite små grejer som skulle göras här hemma.
Men det blev andra planer på vägen. Så vi hamna på kusten. Tur att barnens farmor bor där så dom får komma ut och plaska och leka med snäckor och krabbor. Själv är jag ju uppvuxen med att bada i sjöar så d hade nog mest blivit det hon inte bott där. Och barnen tycker d är jätte kul! Men när det blev för kallt så gick vi upp och fika och åt mat och njöt av lugnet. :)





När jag tog denna bilden på Moa med Love i bakgrunden så blev samtalet såhär:
Jag: Måste du göra grimaser?
Moa: Ja
När jag tagit klart kortet säger hon.
Moa: Var jag rolig nu mamma?
Jag: Nej, det tycker jag inte var så roligt.
Moa (ser lite förvånad ut): Det tycker jag iaf att jag var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback