Onsdag 28/3-12

Igår jobbade jag HELA dagen så det finns inte mycket att säga om det. Men idag efter jag gått upp började jag baka bullar. Jag tycker det är sååå tråkigt att baka bullar! Massa disk och massa mjöl överallt. MEN...jag gör det för Loves skull. Så han oxå kan få bullar. Förr köpte vi ju bullar som var fria från alla sädesslag och mjölk men nu när han tål allt utom mjölk så är det väl inte lika gott att äta sådanna.
När degen jäste passa jag på att städa lite och äta lite frukost. Lagom till att bullarna var klara fick vi besök. Nästan hela familjen Antonsson kom och åt mat med oss och sedan när det var dags för fika så åkte Tobias till jobbet.
Nu på eftermiddagen försökte jag ta med barnen ut och cykla. MEN! Moa cykel är borta och Loves cykel var för låg så barnen blev griniga så vi gick in igen. Nu får jag försöka underhålla dom här inne tills det är dags för bolibompa.
När barnen lagt sig sedan ska jag slå in Loves presenter. Dom står fortfarande i påsar så det är väl dags att göra det. Imorgon fyller han ju 4år. Vart är dom 4 åren tagit vägen? Min stora kille!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback