Griniga ungar

Japp, griniga kan man minst sagt säga! I 3 dagar nu har dom klivit upp före tuppen och det har resluterat i JÄTTE trötta barn som bara gnäller och gråter hela tiden! VARFÖR? Undrar deras trötta föräldrar! Varför kliver man upp så tidigt om man egentligen behöver sova mer!?
Moa sov en timma på dagen idag, sedan väckte jag henne! Egentligen brukar hon bara få sova en halvtimma för att vi ska kunna få henne att somna på kvällen. Men ändå var hon jätte trött och somnade efter 5min i bilen när vi hämta Tobias på jobbet. Även Love som aldrig sover på dagen somna i bilen på vägen hem. Suck! Hoppas dom kan sova lite längre imorgon!!
Nu har jag precis varit ute på en rask promenad. Jätte skönt verkligen! Varje gång jag tränar (eller ens tänker tanken på att träna känns det som) får jag ont (blir sjuk) i halsen.. Så nu ska jag testa promenader. Musik i öronen och promenera. Så får vi se.
Men nu är det fredag så det blir chips, dipp och en öl i soffan. Själv denna gångern. Tobias är sjuk och gick och la sig innan klockan 18 idag..
Så var det med det. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback