En sån dag...

Skit natt betyder att jag blir på dåligt humör! Minsta lilla som gå emot mig idag blir en jätte grej!!
Jag känner mig absolut inte som en bra mamma idag för mitt tålamod står på minus!!
Vill städa, men då blir jag bara ännu mer irriterad för att jag vet att någon timma senare ser det likadant ut och så blir jag irriterad på att jag har 3 inneboende här som aldrig städar, tvättar, hänger tvätt, viker tvätt, röjer i och ur diskmaskinen osv. Grrrrr!!!!
Allt allt allt idag är bara skit!
Eller nej allt är inte skit! Jag har mina älskade barn och dom ska få en kusin idag. Så något positivt finns det allt! ;)








Hur ska jag klara av dagen???

Kommentarer
farmor

Kusinen blev en flicka!

2012-01-05 @ 12:52:19
Therese, mamma till 2 underbara huliganer

Urach hatar när man har sådan dagar. Man vill mest bara försvinna och låta morgon dagen komma...

Hoppas att den har blivit bättre iallafall

2012-01-05 @ 18:43:21
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback