Bra dag!

Idag har varit en bra dag! Jag och barnen har varit hemma hela dagen. Love har lekt och spelat spel på bolibompa webben. Moa har mest lekt eller kollat lite Trazan och Banarne. Jag har passat på att städa, damsuga och tvättat massa tvätt. Där emellan har vi haft besök av Helena (Tobias syster) och Alexandra (barnens kusin) och senare på dagen kom min syster och höll mig lite sällskap. Jag behöver verkligen det att ha någon vuxen att prata lite med! Jag är så social så att "bara" prata med barnen blir lite tråkigt i längden. Vist älskar jag att prata med dom men ni förstår ;) Jag har varit på bra humör hela dagen och barnen har varit på bra humör dom oxå. En toppen dag alltså! ;)
När barnen somnat ska jag bara ta det lugnt!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback