3 dagar

Nyår... Förmiddagen spenderade jag och barnen hemma hos en kompis. På eftermiddagen blev det fyrverkerierna i vbg....vilket var en flopp!!! Det var så dimmigt så man såg dom inte :( Sedan hem till mina föräldrar och äten en underbart god middag, umgås och sedan skjuta raketer. Love har sett fram emot dom här raketerna i flera dagar. MEN! När klockan slog 00.00 så small det ju överallt och jag tror aldrig jag sett så mycket raketer. Så han blev rädd (trött som han var) och bara grät. Han gick in med sin pappa för att kolla inifrån. Sedan samla han mod och ville gå ut igen. Nästa MEN....grannarna var ju fulla och sköt som idioter (jag var SÅÅÅÅ arg på dom) så en raket small precis bakom Love. Som tur var stod hans mormor emellan honom och raketen men han blev ju naturligtvis jätte rädd och ville inte vara ute mer! Då tyckte jag att även Moa skulle gå in för raketerna flög åt alla håll på backen.. Jag var så arg! IDIOTER!!!
Runt klockan 2 på natten var vi i säng. Barnen gav oss sovmorgon som tur var! :)
Igår jobbade jag så då hände det inte så mycket.
Idag har jag och barnen varit iväg hos några kompisar och lekt. En lyckad eftermiddags aktivitet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback