Påsk och jobb!

Då har det varit/är påsk. I fredags var det påskmiddag i Uddevalla hos Tobias mamma med släkten på den sidan. Fullt ös! Vi var hemma strax innan 20 på kvällen tror jag. Det var bara att slänga två trötta men nöjda barn i säng.
Fredag hann vi med lite äggekaka hemma hos min mor och far med mina syskon och respektive och barnens enda kusin på den sidan. Moa älskar verkligen bebisar och det första hon fråga var om hon fick hålla. Och visst fick hon det. Hon var så försiktig så. Fråga till och med om hon fick klappa på bebisen. Sötnos! Sen fick hon några pussar i pannan också. När det var dags för lilla Hilda att äta så fick Moa ge henne flaskan. Men när flaskan nästan var slut hade väl Moa tröttnat på att det tog så lång tid för då ville hon springa och busa istället. Så efter lite rapning tog Love över gosandet och fick hålla sin kusin. :)
Sedan var det jobb för mig som stod på schemat så det var bara att köra hem övriga familj och åka till jobbet. Slutade 7 imorses och började 14 igen så nu sitter jag här och slutar klockan 21 ikväll. Men sen är det ledigt i ett par dagar.
Hoppas ni haft en bra påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback