Moa!

Hon är en rolig prick den!! Igår var det full fart på henne. Först hade hon naken tagit på sig sina gummistövlar och sprungit ut för att "hämta tidiningen" som hon sa. Sedan hitta jag henne framför tv:n. Där satt hon och titta på Nicke Nyfiken (som hon satt på själv) med en kikare. Har hon dålig syn undrar jag då? HAHAHA!!
När hon sedan var ute i trädgården såg jag henne springa ut på trottoaren så jag gick efter. Där satt hon och hade dragit ner byxorna och under henne låg en pöl och bajs... Bättre än att det hamna i byxorna men hade ju varit ännu bättre om hon kom in och gick på toa! ;) Min lilla skrutta!


Kommentarer
Therese, mamma till 2 underbara huliganer

hahaha

Underbart ju <3 Tog för lång tid att gå in ju ;) haha

2012-04-17 @ 12:41:32
URL: http://nuppi.blogg.se/
Zara

Haha!! Asgarv!!

2012-04-17 @ 23:37:02
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com
Anonym

Hmmmmmmmm, varför får jag en dejavu känsla?

2012-04-18 @ 08:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback