Denna dag...

Började med lite sovmorgon för mig. Gott!
När jag kom upp åkte Tobias till jobbet och kom hem nu. Så hela dagen har jag varit själv med mina underbara barn! :)
Började dagen med att städa medans barnen lekte och greja. Damsög, bädda rent i våran säng och tvätta. Sedan var det lunchdags. När barnen ätit skulle Moa sova men hon hade andra planer så hon fick hälpa mig att baka maränger. Testade med kardemummasmak. Jag ÄLSKAR kardemumma!!! :) Dom blev riktigt lyckade!
När dom stod i ugnen fick jag äntligen Moa att somna. Så jag passade på att baka en chokladkaka som Love bestämt att vi skulle göra! 1dl kakao var det i så det var mycket chokladsmak. Men god var den!! :)
Sedan fick vi lekbesök och när dom gick lagom till bolibompa blev det lite kvällsmat och sedan bums i säng för ungarna. Då blev det lite golvtvättning för mig då det var ganska kladdigt!
Så nu ska jag bara sätta mig i soffan och njuta av ett rent hem ;)
Barnen har varit rikitigt duktiga idag. Så jag är riktigt nöjd!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback