Underbar dag!

Natten till idag fick jag sova ordentligt. Såååå underbart! Tack älskling!  Så idag har jag varit väldigt mycket piggare!! :)
När Tobias lämna barnen på dagis så passa jag på att dammsuga här hemma. Sedan åkte vi ut till överby för att uträtta några ärenden.
Lite vinterkläder/skor till barnen, mat och en tröja till mig blev det. Hem med det och sedan ner till stan för att luncha (man får ju passa på). ;)
Mitt i lunchen ringde teknikern som skulle hit för att aktivera vårat telejack så vi kan få internet. Så då åkte vi hem och när han greja passa jag på att sätta ihop våran nya hallmöbel (den som är på bilden i inlägget innan). Ska väl tillägga att det gick sådär så Tobias fick hjälpa mig lite. hehe.. Satte upp spegeln. Sedan iväg och hämta ungarna. Det hade gått bra för Moa idag och det käns skönt!
Ner till stan igen. Fynda knivar. Hem. Rensa skåpen i hallen och ställa iordning där. Iväg med plast, plåt och papper tillsammans med Love. Det tycker han är jätte kul. :)
Satte igång en maskin tvätt. Kolla bolibompa med barnen. Nu ligger barnen och sover och jag ska mysa ner mig i soffan med min älskling och kolla film. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback