Jag har försökt blogga men...

Jag har försökt blogga men det har liksom inte funkat. Så nu gör jag ett nytt försök genom sms. Igår ställde vi ju om klockan och jag trodde helt klart att vi skulle behöva gå upp klockan 6 (ny tid) men 7.20 gick dom upp. Lite lyx! Men vi hade god tid på oss innan vi skulle på tipspromenad kl.10.30. En lite regnig promenad men trevligt ändå. :) Sedan fick vi ett litet besök av familjen Lindskog innan Love skulle och simma. När klockan slog 19 och barnen egentligen varit uppe längre än vanligt vägra dom sova. Moa somna till sist vid 20.30 tror jag klockan var. Nu Sitter hon och plaskar i badkaret och Love kollar på bolibompa. Snart frukost. Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback