Helg men inte "lediga".

Denna helgen har varken jag eller Tobias jobbat. Men det har varit fullt upp!!!
Igår var det dop som börja 13 och sedan var vi inte hemma förens efter 19. När jag och Moa var på firandet efter dopet så passade Love och Tobias på att gå på Loves första Bio. Smurfarna var det dom såg och Love hade suttit still hela filmen. Så nu vet vi att det funkar.
Idag var det tipspromenad och efter det passade vi på att greja här hemma medans Moa sov i vagnen ute. Så nu har vi möblerat om i det ena lekrummet. Det är inte klart än men på god väg. Sedan åkte Love och Tobias och simma och jag städade här hemma. Nu på kvällen har vi haft besök av våra vänner som har barn i samma ålder som vi. Jätte trevligt! Men fullt upp som sagt och jag vet inte om man kan kalla det ledighet ;)

Men imorgon börjar en ny vecka och barnen ska ta kort på förskolan. Hoppas det blir bra!! :)
Att Tobias ska lämna imorgon känns lite nervöst men jag får se till att lägga fram kläder innan jag åker til jobbet ;)

Kommentarer
Malin [Foto&Vardag]

Ja jag tycker 15,2 är jättelite! Vi har till och med frågat på bvc eftersom hon äter så dåligt. Men hon sa det, hon följer ju sin kurva så antagligen får hon i sig det hon behöver. Så det kändes ju tryggt :)

2011-10-23 @ 20:04:29
URL: http://mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback