En riktig SÖNDAG! :)

Idag har vi bara varit hemma. Jag har tvättat 3 maskiner tvätt, städat och dammsugigt. Vi hade lite besök av Bror min och hans tjej och så var vi och slänge plast, plåt, papper och glas hela familjen.
Så en härlig söndag tycker jag!
Gått omkring i min "Onepiece" och myst hela dagen. :)

Love har testat vårat tålamod som han gör varje dag! Om man bara viste vad man skulle säga och göra så man slapp alla dom här fajterna! Jag älskar honom så otroligt mycket och jag tycker det är så jobbigt att behöva skälla på honom och se honom så frustrerad! Men det går ju över men det är riktigt jobbigt nu när han är inne i denna perioden med trots trots och åter trots! Mammas hjärta!

Imorgon är det jobb för mig så det får bli tidigt i säng. Upp klockan 6. Men sängen är renbäddad så den lockar riktigt mycket nu!! ;)

Kommentarer
farmor

Vissst är det härligt med sådana dagar. Dagar där det blir så himla fint hemma och man känner att man fått gjort så mycket nyttigt och bra! I love it!

Love e så himla klok så det är inte lätt för honom att vara 3 och ett halvt och inte koppla allt runt omkring honom. En riktig liten smarting! Kram

2011-10-03 @ 13:03:50
FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-05 @ 11:02:08
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback