Idag har det varit jätte härligt väder så ...

Idag har det varit jätte härligt väder så vi har kunnat vara ute hela dagen. Jätte gott verkligen! Tobias har jobbat idag och imorgon är det min tur. På fredag måste jag försöka få iordning här hemma. Har ju lite tid på kvällarna att greja men en liten lugn stund vill man ju gärna ha ändå. Idag Hoppas jag att ungarna somnar lite tidigare så jag hinner greja lite. Tobias ska ju iväg och ta några öl med arbetskompisarna efter han slutat jobbet så jag får gå och plocka här själv. Men det funkar väl det med. ;) Bygget flyter på och imorgon börjar dom sätta panel på nederdelen av huset. :) Ska bli gött att få det klart! Dom är så duktiga och snabba!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback