Det går fort!!

Moa har börjat prata massor!!! Helt otroligt va fort det går!
Nu sätter hon ihop 3ords meningar.
Va min na? - Vart är min napp?
Dä min na! - Där är min napp!
Mamma sitta hä! *pekar* - Mamma sitta här.

Hon sprutar ut nya ord hela tiden och man blir lika förvånad varje gån det kommer nya ord!
Jäp mig - Hjälp mig
nöppna mamma- öppna mamma
gis - gris
häst
ko
lamla - ramla
inän - igen
kacka - jacka
issa - kissa
öja - blöja
öge -öga
chäng - säng
nutte - snutte
tatt - katt
und - hund


Det är några ord iaf. Omöjligt att komma ihåg alla hon säger...hehe

Kommentarer
Elinor

Nej aw vad gulligt, älskar när små barn pratar! :)

Barn måste ju vara något utav de sötaste som finns, visst? :)

är dock inte min tid att skaffa några ännu, men om några år så! :)

2011-07-26 @ 20:55:50
URL: http://eelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback