Måndag igen..

Då var helgen över. Tobias har jobbat HELA helgen så jag har umgåtts med familjen Antonsson. Mycket trevligt! Synd bara att barnen har så svårt för att hålla sams.. =/ men men...Det kommer väl med åldern..hehe

Idag har jag varit och tagit stygnen på katten men stackarn ska behöva ha krage på sig tills imorgon ändå.. Tor jag tar av den en stund så hon får tvätta sig lite. Stackarn!

Nu har Moa lekt själv inne på rummet i typ 25min. Helt otroligt. Hoppas hon kommer bli bättre än Love på det där med att leka själv. Idag har hon faktiskt börjat gå mer och mer. Ställa sig upp mitt på golvet och gå vidare. Hon är lite osäker och rädd. Det ser man. För om hon inte direkt tänker på att hon går så går hon mycket bättre än när hon koncentrerar sig..hehe Sötmaja.

Efter vi hämtat Love idag så blir det öppna förskolan en sväng. Lite kul sådär. :)
Men nu ska jag städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback