Sitter i soffan och kollar tv. Äntligen kä...

Sitter i soffan och kollar tv. Äntligen känner jag mig lite piggare. Har nog lidit av vätskebrist idag. Inte vågat äta något idag så lite blåbärssoppa och nyponsoppa har det blivit. Och vatten då så klart. Har varit jätte trött. Usch Va dålig jag var igår. Tyvärr blev ju Tobias dålig oxå så det var väldigt jobbigt med barnen igår! Jag var helt utslagen men Tobias var iaf så pass att han orkade göra mat till barnen och sedan natta dom. Min underbara älskling. Han har varit så duktig dom här 2 dagarna. Nu på kvällen åt jag lite pizza och börjat må bättre. Hoppas nu att barnen slipper detta. Istället hoppas vi dom får vattkoppor någon dag snart! :)


Kommentarer
Marika

usch stackars er!! Hoppas ni piggnar till fort!!

2011-02-11 @ 12:32:22
Emma - Miio o Alex mamma.

Fy faaaan magsjuka är bland de jävligaste juh. Hoppas barnen slipper och att ni är friska nu.

2011-02-11 @ 20:10:27
URL: http://emmaevelinah.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback