Jösses!!!

(Varning för långt inlägg)
Vilken vecka!
Natten till Tisdag fick Love Krupp, inte så han behövde åka in men han hade svårt att andas och jobbig hosta.
På tisdagen hade han lite feber så på Onsdagen fick han stanna hemma ifrån dagis också. På eftermiddagen skulle vi till Saga och Anna och hälsa på. Jag hade lite ont i magen och var trött. Men inget jag direkt tänkte på. Så vi klädde på oss och åkte dit. Väl där började jag må lite illa efter jag druckigt kaffe. Och sen spydde jag...usch! Hatar det! Så det var bara att klä på sig och in med alla påsar kläder i bilen. Vi fick nämligen massa fina kläder av Annas syster till Love och från Anna till Moa. Så bra när man kan ärva kläder. TACK! <3
När jag kom hem låg Tobias i sängen. Hade hade spytt på jobbet. Usch usch! Och jag blev snabbt MYCKET sämre! Jag har nog aldrig spytt så mycket! Jag var påväg att svimma där en gång också. och sedan behövde jag vatten. Men det gick inte att dricka ens två munnar för då kom det upp igen. Jag trodde helt ärligt att snart kommer jag få åka in och få dropp för jag kände mig helt uttorkad! Tur i oturen var att Tobias iaf bara spydde den gången på jobbet och att han iaf kunde se till att barnen fick mat. För jag kunde då inte göra något!!! Vad hade vi gjort om han blivit lika dålig?
Dagen efter vakna jag och Tobias upp med hosta. Jag kände mig som att jag supit i flera dagar och bara behövde VATTEN!!! Var mer eller mindre utslagen den dagen också även om jag inte spydde. Jag har faktiskt inte fått tillbaka aptiten än..hmm... aja
På kvällen spyr Moa. Men det blev bara den enda gången. Men hög feber i 2 dagar fick hon istället.
Fredag, Tobias blir sämre och får feber. Jösses! Ska det aldrig ta slut??
Lördag, Tobias blir bättre. :)
Söndag, Jag får en så OTROLIGT JOBBIG hosta!
Måndag, Moa får samma hosta. Stackars lilla gumman!!! :(

Nu håller vi tummarna för att det går åt det bättre hållet och att vi snart är friska!!!!

Kommentarer
Zara

Stackare! Här har det också varit en släng av kräksjukan men jag klarade mig, peppar peppar. La upp så att man kan jämföra trollungarna så du får ta dig en ny titt. :-)

2011-02-15 @ 13:35:18
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback