Hur ska jag klippa mig?

På torsdag ska jag klippa mig. Men jag har ingen aning om hur! =/ Vill ju komma på något bra men vet inte vart man ska hitta inspiration. Och hur vet jag om jag passar i det...hmmm....? Jaja...jag får väl komma på något. Min syster Jenni säger att hon är så duktig som ska klippa mig så i värsta fall kan väl hon bara få bestämma och klippa mig som hon vill hehe.

Nu är det snart natten för mig. Är så sjukt trött nu för tiden! Sover som en stock på nätterna men är ändå JÄTTE trött på dagarna :( Vet inte varför. Kanske borde kolla upp det där!

Kommentarer
Malin

Ja, fast den kroppen hade jag efter att Tindra hade kommit och innan jag blev gravid med Molly :P

2011-02-09 @ 10:34:23
URL: http://mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback