Underbara barn

Va jag älskar mina underbara barn!!! Dom är så goa och dom tycker verkligen om varandra! Love är så snäll mot sin syster! Om Moa blir ledsen så kommer Love och säger -Mooooooooa, det går över. Han brukar ge henne leksaker eller sjunga en sång för henne. Idag när han bada så ville Moa (som vanligt) också bada. Så jag fråga om det var ok och Love blev jätte glad och när hon hoppat i tog han genast fram leksaker och gav henne. Man tror ju att han ska tycka att det är jobbigt att hon ska bada med honom nästan varje gång, men inte då. Han skrattar och busar med henne. Man hoppas vekligen att det fortsätter så här!!!

Men nu undrar jag när Moa blev såhär stor som hon blivit!! Vart tog tiden vägen??
Förut när vi kolla på tv och dom applodera så började hon också klappa händerna. Jag bad henne peka på lampan och det gjorde hon. Så fråga jag vart mamma är och då peka hon på mig. När lärde hon sig peka och förstå att hon ska peka på det jag säger??? Det är inget jag lärt henne iaf! hehe
Jag vet bestämt att det var något mer som jag förundrades så över idag men jag kommer inte på det nu...jösses alltså!!!

Jag ska försöka lägga in lite bilder här sedan om internet tillåter. Det har börjt krångla lite här hemma. :(

Kommentarer
farmor

Jag e så himla glad över att du lägger ut så många fina bilder på mina goa barnbarn. Varje morgon när jag kommer till jobbet så är det första jag gör att titta på barnen.

Och när jag pratade med Love i telefon i lördags och han sa:"Du gillar mig, farmor", jag då smälte jag som smör och tänkte att han har blivit så klok och han har verkligen hört på mig när jag har pratat med honom.

Moa har blivit stor på bara två veckor. Hon har börjat prata (säga rikgita ord) och vinkar så gott! Hon är en riktig solstråle!

Kram farmor

2010-10-18 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback