Möblering

Idag har det möblerats om här hemma. Det är lite småplock kvar och ommöblering i lådor och så men annars så blev jag faktiskt ganska nöjd. Svårt att vara helt nöjd innan man är helt klar!! Får lägga upp bilder sedan när jag är färidg. :)
Familjen Antonsson var på besök här på kvällskvisten och barnen lekte bra idag också. :)
Sedan somna båda barnen innan klockan 20.30. Så nu ska jag snart hoppa i säng också. Imorgon är det ju en såndär dag när jag behöver ta med båda barnen för att lämna Love på dagis. Dessutom ska jag åka direkt till Moas sim när jag lämnat Love. Så det gäller att komma ihåg allt...hehe Ska nog packa innan jag lägger mig.

Nu kom Love up för att kissa. Hoppas han somnar om i sin säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback