Tradera, ÖF, husvisning och fika.

Japp, idag ska det hinnas med mycket! hehe... Jag gillar att ha mycket för mig!!!!
I morses fynda jag lite på tradera men vann tyvärr inte dom snygga jeansen till Love. :( Det blev jag faktiskt väldigt besviken över! Jag är så oklok när jag sitter och budar! Men men....det kommer väl fler tillfällen hopaps jag!

Sedan var jag och Moa på baby öppet. Känns skönt att få lite tid för bara Moa. Det får jag för lite hemma tycker jag och tycker jag missar så mycket i hennes utveckling! Det var trevligt att träffa Marika och Alvin oxå! :)

Nu ska vi snart käka middag och sedan blir det husvisning! Klockan 19 ska jag träffa Sara i stan  och ta en fika. Nice! :)

Kommentarer
ruina

Sv; Näl är ju ett förslag, men jag har fått för mig att jag vill ha en bild tagen av oss själva. Fråga mig inte varför ;)

2010-03-05 @ 06:52:45
URL: http://ruina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback