Lite uppdatering.

Hmmm....finns väl inte så mycket atts kriva. Men igår var jag och Emma på Gekås i Ullared. :) Mycket trevligt! Och fort gick det oxå! Vi kom iväg runt 7 och klockan 15.30 var vi hemma igen. Då hann vi klämma i oss mat också innan vi åkte hem. Men dyrt blev det ändå! Eller det är väl billigt för allt man fick för pengarna men mycket pengar gick det iaf!

När jag kom hem så bar jag bara in påsarna och sedan åkte vi på kalas. Min syster Emma fyllde 19 i fredags. Så där fick jag klämt i mig massa god tårta! hehe..

Idag har vi varit på tipspromenad. Alltid lika skönt att komma ut och röra på sig. Tyvärr var det ställen som var väldigt hala idag och då är det ju inte lika njutsamt att gå. men men...snart smälter det väl undan på vägarna får vi hoppas!

Barna sover och vi ska passa på att äta lite mat. Sån där onyttig mat som man får gå och hämta..hehe Mums!! :D

Kommentarer
Emelie

Vad alla åker till ullared! Vill också!

2010-03-14 @ 19:19:39
URL: http://empeliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback