Gårdagen i (dåliga)bilder

Är inte så bra kvalité eftersom jag tagit det med mobilen.

Moa var inte nöjd någong gång igår. Inget som var bra. Så jag la henne i hennes overall en stund för att få någon tid till Love! Hon tyckte tydligen om det.


När jag diska så satte Love på en hatt på grodan. :)


När det var läggdags för Love så ville han gosa med moa. :)


Moa har massa prickar i ansiktet. På bvc sa hon att det är hormonprickar... Men jag tycke det ser konstigt ut!
Idag syns dom knappt men dom känns!!!



Kommentarer
Therese, Hampus & Pontus mamma

Hampus fick också mer flamaktiga hormonprickar och då speciellt vid halsen och på axlarna..Pontus har varit med prickig, men de är nästan borta allhopa nu. Hoppas att de snart skall vara över för Moa med : )

2010-03-16 @ 13:45:16
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback