Idioter

Fy f*n!! Jag blir så arg. Stackars Love!! Han har haft så ont och varit så orolig, uppblåst och gasig i magen. P.g.a att det är mjölkprotein i den glutenfria&MJÖLKFRIA leverpastejen. GRRRRRRR!!! Hur blev det så??
Vi som undra så vad det berodde på att han reagera så konstigt. Vi trodde det var något dom råkat ge honom på dagis. Vi är ju så nogranna hela tiden. Känns så dumt att vi gett honom denna, jag känner mig elak mot honom. Fast jag kunde ju inte veta. Nu har dom iaf dragit tillbaka alla dessa förpackningar. Men skadan är ju redan skedd... :( Stackars stackars Love!!!

Han har inte varit sig själv. Jätte orolig och konstig. Men för några dagar sedan började vi ge honom en annan leverpastej. Bara för att den var bredbar. Så idag har han mått så bra. Nu ikv fick vi reda på varför han varit så dålig. Stackarn!!

Jag ska nog skicka ett  brev till tillverkarna och skriva några väl valda ord!! Det får inte bli fel! Kan tänka mig att det är fler än Love som lidit!! *arg*

Kommentarer
Therese - Hampus & Pontus mamma

Stackarn... Som sagt, sådant som inte får bli fel! Men litar ju ändå på innehållsförteckningen...

Men vad gott att de redan är bättre för honom.. kram

2010-06-25 @ 10:36:51
URL: http://nuppi.blogg.se/
Marika

Näee!Fan va dåligt! Stackars Love och alla andra barn dessutom! Sånt får man inte slarva med!Kram!

2010-06-25 @ 13:21:02
Angelica

Stackarn! tycker verkligen du skall höra av dej till dem..

2010-06-25 @ 21:14:07
URL: http://muchlov.blogg.se/
Melissa - Vincents Mamma

men fy fan hur tänkte dom där lixom :O ??



har du fått nått svar från dom? eller du kanske skippa att skriva ett brev?

2010-07-09 @ 11:03:24
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Tobbe

Riktigt jäkla illa.

2010-07-09 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback