Torsdag till Lördag

Tänkte jag skulle uppdatera lite här om vad som hänt det senaste.
I torsdags när Tobias började jobbet tog jag med mig barnen till lekparken där våra kära vänner Linnea och Felix (med barn) bor. Linnea och barnen var ute i lekparken som tur var så jag hade lite sällskap. Nu var det ju inte helt slumpmässigt eftersom vi pratats vid 2 gånger under dagen. Men trevligt var det! Som alltid! Djupa samtal två kvinnor emellan. Vilket inte barnen uppskatta för dom ville att vi skulle vara med och leka affär. Men men...dom fick helt enkelt baka sina kakor och leka affär själva. Ibland behöver man prata lite!  Tack för fikat också! :)
Efter detta åkte jag med barnen hem till min mor och far så vi fick lite mat i oss.

På fredagen var barnen väldigt gnälliga så jag var bara hemma tills Tobias kom hem från jobbet. Då åt vi lite mat och sedan var det min tur att  arbeta.
Känns så jobbigt att vara ifrån barnen! Samtidigt som det kan vara lite gott att vara ifrån allt ljud som är runt barn hela tiden!!

Så idag när T åkte till jobbet så tog jag barnen till familjen Antonsson för massa bus och grillning. Fick känna på hur det skulle vara att ha 4 barn en stund där. Och njae, 4 såå små barn, kanske inte... men jag skulle nog kunna tänka mig att ha 3. Fast då skulle man nog nästan aldrig kunna åka iväg själv med barnen och sen kan man inte bo såhär litet som vi gör heller... jaja, trevlig var det iaf! Barnen blev lite trötta i slutet men det är sånt man får räkna med :)

Imorgon blir det kalas! :)

Kommentarer
Malin

Nää, har inte varit hemma idag så jag har faktiskt inte hunnit :P Ska försöka hinna imorn!

2010-08-07 @ 23:17:53
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Emma Evelinah

Hej hej. Vad var det för en husvisning ni var på nyligen då.? Ngt att ha. Jag skulle oxå kunna tänka mig kanske 1 till, men då ska jag ha en bra Lön såå jag å C kan dela på ledigheten. ;) Såå isf blir det en sladdis.. Och det vill jag juh inte ha såå då blir det nog inge mer. ;)

Vi kanske kan ses ngn dag i veckan.? Hur jobbar tobbe. Hur jobbar du.?

2010-08-08 @ 13:20:13
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Han har sina stunder ; D

Denna mössan är köpt på HM (i år) ; )

Har upptäckt att jag är en aning möss tokig ;P

2010-08-09 @ 08:02:56
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback