Helgen

Nu kommer ett sånt där tråkigt inlägg till som bara handlar om vad vi gjort i helgen. Men ni kommer även få ett tips på en underbar blogg :)
Så igår då tog jag med mig ungarna till stan för att köpa en present. Vi skulle på kalas klockan 14. Väl hemma fick jag dock reda på att kalaset börja kl.13 (vet inte riktigt om det var jag som kommer ihåg fel eller hur det blev fel tid men hur som helst)  då var klockan 13.20. Så det var bara att stressa iväg.
Ett mycket lyckat kalas tycker jag. Om ni vill se bilder så är det bara att gå in på Linneas blogg som för övrigt är helt underbar läsning!! Det var mitt tips för idag! :)

Idag har vi varit på lite fika och bus hemma hos familjen Marie Zetterblad. Love och William leker bra ihop så vi vuxna kunde sitta och tjöta över en kopp kaffe :) Love väl VÄLDIGT rädd för hunden som William inte tyckte skulle vara instängd i sovrummet. hehe.. Så då blev lille trötta Love ledsen. Men han tyckte det var väldigt kul att gå på Williams potta iaf. Den spelade musik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback