4år

Idag har jag och min Älskade Tobias varit förlovade i 4 år. Det firade vi med att gå ut och äta frukost på Ritz. Gottit! Sedan blev det inte så mycket mer än så för Tobias skulle jobba. Men vi satsar på att komma ut på onsdag och käka lite middag och kanske ta någon öl eller två. :) Min kära syster Jenni och hennes kille ska nämligen ha båda barnen över natten. Så då ska vi få sova en hel natt ostört. Hur mycket man kommer sova är ju en annan fråga för jag kommer väl oroa ihjäl mig men det kommer nog gå bra! hehe... Det ska bli såååå mysigt! :)


Idag har jag hängt med Therese större delen av dagen. Mycket trevligt! Vi var på överby en sväng där jag fick inhandlat lite skor och kläder. :) Sedan åkte vi hem till Therese där barnen åt och så gick vi till lekparken. Mina små trötta barn somna när vi gick hem så jag trodde aldrig att dom skulle somna för natten såpass tidigt som dom ändå gjorde. Moa vid 20.30 och Love vid 21. Snart blir det sängen för mig med! Man vet adrig hur mycket man får sova annars!

Kommentarer
Therese - Hampus & Pontus mamma

Tack så jättemycket själv Lisa (och barn) för en jättetrevlig dag. Här domnade båda barnen vid 21, Hampus var tom lite före Pontus : D

Pratade mycket om att han hade gungat med Love och att han "älskar Moa!" : ) [gulleungen]

2010-08-31 @ 07:00:19
URL: http://nuppi.blogg.se/
Emma Evelinah

Hoppas ni får en mysig dag tillsammans nu. Och riktigt njuter. Det är ni värda.!

2010-09-01 @ 08:47:52
farmor

Grattis i efterskott även om jag pratade med er på den riktiga 4-årsdagen!

Ni är verkligen en fullig familj!!!!! Jag har världens sötaste barnbarn, bara så ni vet det. Fast det hör ni ju från mig varje gång vi pratas vid. Hoppas nu att ni får en riktigt trevlig kväll och att ni sover gott. ta chansen att sova, ni vet inte när ni får göra det härnäst...... Kramar farmor

2010-09-01 @ 12:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback