ojoj!

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Det är sent och jag borde gå och lägga mig. Men jag gör ett litet inlägg innan.
I Fredags var det fullt upp hela dagen. Först var jag till stan och bytte Moas badbyxor. Hon är så smal så dom var alldeles förstora i storlek 62. Så det fick bli sådanna man kan dra ihop med en dragsko. Sedan när Love sovit åkte vi hem till Mina föräldrar och bytte däck, tvätta bilen, damsög den, städa ur och damtorka. Så nu är den som ny ;) Medans Tobias bytte däcken så var jag och Love i lekparken och lekte med Emma och miio. Trevligt! :)

Lördag var det överraskningsfest för min far. Han blev verkligen överraskad! Sååååå kul! Alla hade jätte trevligt, så det var lyckat!

Söndag var det först tipspromenad och sedan åkte vi hem till min kusin Pernilla och hälsa på. Love lekte med Wilma så gott det gick. Hennes grejer fick han inte leka med!! hehe.. Dom är för söta barn! Efter det gjorde vi våfflor och bjöd hit min bror. Sedan körde vi våra vinterdäck till hans förråd så dom får sova där tills nästa vinter. :)

Idag var det städning och tvättning på schemat eftersom det inte hunnits med på ett par dagar. När Love sovit middag så åkte vi och hälsa på fam. Antonsson. Nice nice med lite tjöt och fika! :)

Imorgon tänkte jag gå på långpromenad medans Love är på dagis. Om vädret är fint. Annars är det ju väldigt tråkigt att promenera. Så vi håller tummarna för att det ska bli fint! Eftermiddagen vet jag inte hur vi ska fördriva. Pappa Tobias jobbar ju så jag får försöka underhålla barnen så gott jag kan. :) Någon som vill leka? :)

Ett par bilder på hur mina barn såg ut på festen :)



Kommentarer
Therese, Hampus & Pontus mamma

Tackar, tackar.

Jupp, göra allt själv : )

2010-04-17 @ 07:19:46
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback