Långfredagen

Detta har varit en trött dag! Vet inte varför men jag sover dåligt på nätterna. Usch usch! Hoppas på bättre sömn inatt!
Men klockan 13 åkte Tobias till jobbet och imorgon slutar han 15.30. Då  ska jag och barnen hämta honom där och så åker vi till U-valla och firar lite påsk med Tobias familj.

Jag frågade Love förut idag vad han ville hitta på idag. -Åka till stan, sa han då. Då fråga jag vad vi skulle göra där. -Kika, blev svaret. Hehe.. Han är för härlig. Men det blev inget stan. Vi åkte hem till mormor och morfar och lekte i lekparken vid dom. Men det börja regna så vi gick in och lekte lite ist.
När vi skulle åka hem kom jag på att vi var tvugna att åka och köpa flingor till Love. Så in på Jätten med två barn, utan vagn. Men det gick bra. Love tog en såndär liten barn kundvagn, så la vi i den där scanningsapparaten i vagnen. Så gick vi och hämta flingor och Love scanna. Så gick vi och köpte flingor till mig också och Love tog upp apparaten och scanna. Det tyckte han var jätte skoj. Så det gick väldigt bra faktiskt. Han var så söt när han fick för sig att stanna och kolla på några prydnadshönor. Så parkera han vagnen så fint...hehe

Nu sover barnen och det ska jag också göra snart!

Kommentarer
Marika

hihi lilla goingen!

2010-04-03 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback