...

Ja då sitter jag här på kvällskvisten och barnen sover. Tobias jobbar, men det är iaf sista natten på ett tag. Nästa vecka jobbar han bara en dag. Ska bli skönt att ha honom hemma! :) Me like!
Idag har vi inte gjort så mycket. Louise och Amanda var på besök här förut. Så vi snacka lite skit mellan varven. Jag hade bakat muffins med Loves mjöl men inte "hans" recept. Så dom blev VÄLDIGT smuliga! Så jag damsög en gång när dom var här men tog fram den en gång till när dom gått. Var smulor överallt! Så det blir nog inga mer sånna muffinsar bakade!!!

Igår hade vi familjen Lindskog på besök här. Mycket trevligt! Hampus är så snäll så det är en bra lekkamrat till Love. :) Love åker nämligen ofta på stryk av en del kompisar stackarn. Fast det har blivit lite bättre med det som tur är.

I Torsdags åkte jag och barnen och hälsa på fam. Johansson/Jonsson. Miio och Love tycker så bra om varandra. Dom var så söta när dom sprang runt där i trädgården. Sedan när vi hade fikat färdigt hitta Love sina muffins och kakor som jag tagit med till honom. Eftersom man måste äta upp dom eller slänga dom samma dag man tinat dom så fick han äta dom oxå. (Dom blir nämligen väldigt torra annars) Miio ville ju också ha såklart så Love mata honom. hehe...gulligt!!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback