Jösses...

...nu var det längesedan jag skrev här. Denna helgen har gått sååååå fort!! Helt galet! Det enda jag ville ha gjort denna helgen blev inte gjort. Men men... Får väl ta det imorogn när Love är på dagis.
Love har varit så snäll och go hela helgen. Underbart!
I Lörags bjöd vi hit min mor och syster på middag. Min far och storasyster var i Sthlm och sprang Lidingöloppet så tyckte dom kunde komma hit och äta ist för att sitta själva hemma!
Idag var vi en sväng och hälsa på Marika, lukas och Alvin i deras nya lgh. Nu hade dom kommit iordning bra tycker jag. Väldigt mysugt där uppe!
Sedan kom farmor Gunilla på besök. Vi åt jätte god mat och sedan fika vi. Trevligt trevligt! =)

Imorgon ska jag till mvc och göra min 24 veckors kontroll. Ska bli spännande! :) Tobias jobbar så Love får vara hemma med mormor. Han har lärt sig säga mormor nu istället för dodo. Så sött så!
Håller iaf tummarna på att jag får några vettiga svar av läkaren imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback