Hjärtljud

Idag har vi varit och lyssnat på bebisens hjärtljud. Mys! Är så nyfiken på vad det är för en filur som ligger där inne! Är det en pojke eller flicka? Hur ser han/hon ut? Kanske lik Tobias. Tänk om det blir en pojke med bruna ögon och brunt hår. Helt olikt Love som är blond och blåögd. Tihi.. Tänk om det är en flicka. Hur ser hon ut isf? Spännande! Det är när man börjar tänka så som man tycker det är långt kvar till Januari! Men tiden går så otroligt fort så vi är nog snart där!!

Nu ska jag snart natta min lille älskling och sen ska jag gosa med min stora älskling. Mysa framför tv:n med lite onyttigheter kanske..hehe

Kommentarer
Angelica

vad mysigt =) ååå, jag längtar lite med faktiskt.. undra om han eller hon är lik love.. måste finnas många frågor.. hur går det för lillskrutten på förskolan då? kram

2009-09-04 @ 19:56:42
URL: http://muchlov.blogg.se/
Mia

Hej. Såg dig springandes häromdagen från jobbet och tyckte jag såg en kula på magen. Åhh så kul för er alla tre. Stort grattis. Hälsa Tobias. Hälsn. Mia

2009-09-04 @ 22:00:11
Linnea

Va mysigt...

2009-09-05 @ 16:38:26
Angelica

hej hej,, joo det börjar bli bättre med anthon idag har han varit feberfri, äntligen, men igår hade han hög feber, men men vi får se.. nellie är bara snorig tror jag, hon börjar ju förskola imorrn.. okej, men varflr går han bara så lite då, är han ledsen när ni är borta då?

2009-09-06 @ 19:46:23
URL: http://muchlov.blogg.se/
Marie

Ja vi funderar på det :)

2009-09-07 @ 08:06:53
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback