Babbel

Jaha, du har jag varit hemma någon timma med min underbara son. Har städat och fejat. Det händer ju inte så mycket i hemmet när jag jobbar så det får jag göra när jag kommer hem.
Efter Love ätit så sköv han fram stolen till datorn. Det gör han väldigt ofta nu för tiden. Hans kära moster Emma visade honom kramissången en gång på datorn. Så nu vill han se den varje dag. Så skuver han fram stolen och kryper upp på stolen och sätter sig. Sen blir han inte nöjd förens man sätter på den låten. Min lilla sötskrutt! Men när jag tycker att det är nog efter 5 ggr eller så, då blir han VÄLDIGT arg!
men men...nu ska min lille skrutt bada. Sen ska jag försöka få i honom lite gröt. Det var väldigt längesedan han åt det nu för han vägrade bara att äta den en dag...konstigt! Så vi får väl se hur det går. När han lagt sig ska jag sätta mig och läsa bok. Känns som jag inte hinner det så ofta nu så idag ska jag ta tag i det!!!

Kommentarer
Emma

Haha ja änsålänge har det hållt och han är inte ens nyfiken på vad det är så han drar ju inte idet heller. Och det finns ju dom är frågar hur jag VÅGAR sätta på honom det för han kan ju strypas men så är det inte. Det är ett "barnhalsband" och ska gå sönder lätt om det är så att det fastnar =)

2009-09-23 @ 12:36:18
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback