23/9-09

Nu sitter jag på jobbet. Idag när jag lämna Love på dagis så gnällde han inte ens lite. Han satte igång och leka och när jag sa hej då så vinka han bara. Känns bra att han inte blir ledsen när vi ska gå. När man tar på honom kläder på morgonen så går han direkt till skorna och vill åka till dagis. Så man får vänta med att ta på han kläder tills det är dags för annars blir han nog sur om han inte får ta på sig skorna...hehe.. min lille tötis! Han är så söt när han tultar omkring i pyjamas på morgonen!! =)

Imorgon är både jag och Tobaias lediga. Så vi får väl hitta på något mys dom 3 timmarna som Love är på dagis imorgon. Kanske en frukost på Ritz. Alltid mysigt och VÄLDIGT gott! =)

Igår fick jag äntligen lämnat in papper för ansökan om Havandeskapspenning. Hoppas det går igenom! Jag ser ingen möjlighet till att jag skulle kunna klara av mitt jobb mede en stor mage! Den är ju liksom ivägen redan nu så... jaja...vi får väl se. I värsta fall får jag väl ta ut fp ist..

Kommentarer
Therese & Hampus

hihi

Jonas tyckte inte att de var något bra förslag. Kunde få nya när dessa inte passar sedan : P Vilket är mitt mål.

Hur går de annars med bebisen?

2009-09-24 @ 14:44:22
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback