Jaha, då var det väl dags för en uppdatering igen då...hehe  Blivit riktigt kass på detta! Men men..
I måndags var vi på mvc iaf. Hjärljuden låg på ca 140 denna gången. Sf måttet låg fortfarande på nedersta kurvan så min bm var inte riktigt nöjd. Om jag inte växt mer nästa gång kommer hon skicka mig på tillväxtultraljud. Känns lite nervöst men samtidigt skulle det kanske vara mysigt att få se våran lilla bebis igen! =)

Idag fick Love springa utan blöja igen. Vi är lite lata med det men vi försöker träna honom att gå på pottan. Så 3 av 4 gånger har han faktiskt gått på pottan våran lille skrutt. Så duktig så! Så vi måste bli lite flitigare med det där tror jag.

Nu ligger Love i sin "stora"(nya) säng. Får se hur länge han sover där. Sist gång sov han 2 timmar, hoppas på lite längre denna gången! Men ett framsteg att han somna i den iaf!

Nu blir det soffan och sedan sängen. Upp tidigt imorgon. Jag börjar 8 och ska lämna Love på dagis innan det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback