Lördag

Då var det helg och både jag och Tobias är lediga. Sköööönt! Så då ska vi väl passa på att städa och greja, sånt där man inte hinner annars...hehe
Så ska vi på dop idag oxå. Lille Alvin ska döpas. Mys!
Imorgon är det tipspromenad och jag ska hämta ut andra priset ifrån förra helgen. =)

Bebisen i magen har lugnat sig lite och är inte lika aktiv men när h*n väl sätter fart så känns det som h*n ska komma ut ur magen ungefär... En liten stark krabat! =)
Det känns lite overkligt att det lever en bebis i min mage och att vi inom en ganska snar framtid ska få träffa detta underverk! Man älskar ju redan det lill* livet! Längtar verkligen tills vi ska träffas!

Kommentarer
Marie [Mamma & Fotoblogg]

Jo jag tror den ska komma i trollhättan =)

2009-10-24 @ 10:50:34
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback