Dyrt dyrt!

Usch för latehet! Eller vad det nu är som gjort att jag inte föräkrat min katt än! Har sagt sedan vi börja släppa ut henne att vi måste försäkra henne. Men än har det inte blivit gjort och det får vi äta upp nu! Mollys svans har inte blivit bättre så nu får vi åka in på en undersökning till! Men blir lite irriterad om man ska behöva betala för en hel undersökning till när dom kunnat ta röntgenbilder redan förra gången! Dom sa förra gången att om det inte blir bättre får vi operera bort svansen. Så jag trodde ju nu att det skulle bli en operation. Men nehe då...så vi får väl se vad dom säger idag. Hon har ju inte ont nu men hon har ju tvättat sönder sin svans så nått måste ju göras!

Sen måste jag berätta att min son nu trivs så bra på dagis så han vill inte ens säga hej då till oss när vi lämnar honom och när vi hämtar honom vill han inte hem...jaja..

Kommentarer
farmor

Hej på er alla tre-fyra!

Det kostar pengar att försäkra katten och det kostar väl alltid en självrisk (1000:-?) i självrisk, så det är nog lika vad ni än har gjort. Kramar från FARMOR!!!!!

2009-10-09 @ 14:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback