Sömn!

Skriver bara ett kort inlägg här nu innan jag ska hoppa i säng! P.g.a att Love varit sjuk så har man verkligen inte fått mycket av just sömn den senaste veckan! Och i natt vakna han 23.30 och somna inte om förens klockan 2.30. Helt otroligt! Vem orkar vara vaken så länge mitt i natten!!
Idag somna han inte förens klockan 22...så nu ska jag snart hoppa i säng som sagt och hoppas på bättre sömn i natt!

Love är ju ganska frisk nu äntligen! Ingen feber och nästan inget snor. Bara lite hosta kvar men det är väl alltid det som tar längst tid att försvinna när man varit sjuk. Så på Torsdag tror jag att han ska få komma till dagis och träffa sina kompisar igen. Tror han behöver se något annat än mig och Tobias!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback