Ingen rubrik

Jo, Loves nässelutslag berodde antagligen på någon infektion i kroppen. Han fick dom innan han tagit vaccinet så därför utesluter jag det som möjlig orsak! Annars hade jag trott det var därför oxå. Men men...skönt iaf att det gick över efter 2 dagar och han har inte haft några symptom alls på vaccinet. Tobias däremot fick lite feber i ett par dagar men han överlevde med lite Ipren i kroppen. Jag tog vaccinet i förrgår och inte kännt något alls förutom lite ont i armen. Skönt det!
Molly ska till vetrinären om en vecka, vi får se vad dommen blir! Det som såg så bra ut och läkte så fint! Nu går hon omkring med tratt här hemma för när vi tar av den så tvättar hon frenetiskt på svansstumpen. Inte bra!

Idag har jag varit på MVC. Bebisen låg med huvudet neråt men var väldigt rörligt så det kan likaväl ligga uppåt imorgon..hehe  Sf måttet låg på 29 cm så det hade vuxit 2cm sedan sist. Vet ej om det är bra lr inte. Hjärtljuden låg på 148. Nu har jag gått upp 6,3 kilo från invägningen. Men bara 1 kilo från att jag blev gravid. Gick ju ner en del i vikt först så nu har jag gått upp det igen. Men men...hoppas man inte lägger på sig allt för mycket sista veckorna nu! Finns väl risk för det med massa god julmat och nyårsmat! hehe..

Kommentarer
Marie [Mamma till William]

Kom bara :)

2009-11-29 @ 09:46:29
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback