Babbel på en Torsdag

Då var det Torsdag. Idag ska jag jobba kvällen. Men sedan är det ju bara lördag förmiddag kvar innan jag går hem... Ganska skönt fakitskt!!

Idag tog vi av plåstret på Loves rygg. Där allergitestet suttit nu i 2 dagar. Inga röda utslag iaf så jag hoppas på att han inte är allergisk! Men vi får väl se vad dom säger imorgon. Håller alla tummar på att det inte ska visa något och att vi kan börja testa mjölk igen! Det kan ju vara laktos han inte tål kanske. Vet inte om det ska ge utslag på detta testet isf. Äh, vi får se imorgon som sagt.

Nu har vi jobbat så mycket jag och Tobias så imorgon när vi är lediga båda två så är dagen fullspäckad!!
Först Näl 8.30, sedan U-valla klockan 10 för att fixa bilen. Ska passa på att kolla på syskonvagn i en affär där oxå. Sedan ska Love vaccineras vid 13-tiden och så ska Tobias vaccineras fast på ett annat ställe fast typ samma tid...hmm..aja, så vill jag åka till Rusta oxå. Köpa lite julpynt inför 1:a advent.

Men nu ska jag röja lite här hemma innan jag ska hämta hem min älskade son från dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback