Ullared och gnäll

I Tisdags satte vi oss i bilen lite innen klckan 9 och satte kurs mot Ullared. Love var med,  han brukar tycka om att gå i affärer och titta på folk. Vi skulle ju ändå skynda oss igenom och bara kolla på det vi behövde så det skulle ju inte ta så lång tid! Men vi hann knappt in i affären innan han börja gnälla. Så allting tog ju mycket längre tid när man var tvungen att "behaga" Love hela tiden! Men då vet vi att vi inte ska ta med honom på något sådant igen. Till slut somna han, men då var vi i princip klara, så då gick vi och kika bara för att han skulle få sova en stund till... Så då blev det väl säkert 500kr till som rök..hehe... Slutnotan blev på 2300kr. Men vi köpte inget onödigt iaf!

Igår var det babysim och sedan åkte jag och Love och hälsa på Louise och Amanda.
Idag har vi varit och hämtat hem Tobias fån hans jobb och denna dagen blir bara lugn. Fast jag ska ut på lite bravader ikv. =) Jag ska delta i Vårruset. Love har ju gnällt i en vecka nu så det ska bli ganska skönt för öronen att få lite lugn!
Vet inte vad det är med honom riktigt. Jag trodde det kanske var tänder på g men ser inget.. Jaja...det går väl över.


Kommentarer
Karisma__

Hej hej.

Jag köpte tröjan på Nilema.se men när jag skulle hämta den såå var hon som säljer dom ej hemma. surt.! Jag ville juh ha den NU.! Nellie å anthon har oxå sådanna tröjjor. Nelli har den svarta. :D Skiit cool.

Yes imorogn blir det Ullared, ska bli såå kul.! Men jag får inte åka sjäv, som jag faktiskt hade sett fram emot, min farmor ska med, haha. Såå hon kommer väl tjata håål i huvudet på mig. men men. Vi får se om ajg hittar ngt, blir in på IKEA oxå, på vägen hem. Måste köpa lite saker där oxå. Till barn rummet bla.

Ses på öppna nästa vecka då kanske.?

2009-05-07 @ 13:59:42
URL: http://miiosmamma.blogg.se/
Karisma__

Det är vitt vitt vitt. Vita väggar, vita möbler och mörkt trä golv, därför behöver jag hotta-upp det lite med massa massa saker i färg. Typ.

2009-05-07 @ 14:00:39
URL: http://miiosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback