Torp och Fika istället

Det blev inget vårrus. Det hade blivit fel i anmälan. Det var ju vi på jobbet som skulle springa/gå... Men när anmälan gjorts kom papprena tydligen bort på vägen och det blev inte inbetalat...så det blidde inget. Så jag åkte med min syster till Torp ist. Där köpte jag välling till Love. Har letat efter den mjölkfria i 5 affärer men den har varit slut överallt så nu äntligen hitta jag den.  I morses fick Love utspädd gröt i vällingflaskan ist. Men det gick ner det med. Nu kanske ni undrar varför han inte kunde fått gröt till frukost ist. Men Love äter ett pulver varje morgon för att hålla igång magen. Då måste man få i sig massa vätsa för annars blir den stoppande ist och han blir hård i magen. Så därför ger vi pulvret i vällingen så får han i sig all vätska där... 
Efter Torp åkte vi till Trollhättan och tog en fika. Hörde en ganska rolig sak när vi satt där. En tjej som sa -Han var skit snygg typ som han var tagen ur Grey's Anatomy. haha...den tyckte jag var ganska kul...

Kommentarer
Farmor

Nästa gång ni åker till Torp så måste ni åka in tll farmor och hälsa på! Kramar

2009-05-13 @ 11:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback