Söndag

Idag är det söndag och vi har bara tagit det lugnt idag! Eller iaf jag. Tobias har jobbat och Love har sprungit runt som en galning. Jag tänkte att det kunde vara trevligt att hälsa på min mor och far idag. Så efter Love sovit mellan 10.15-11 så klädde jag på honom och åkte dit. Blev en liten fika först och sen gick vi ut. Tänkte inte att vi skulle stanna så länge men vi var där till klockan 18 tror jag. Love tyckte det var såååå skoj att springa runt och kika och greja! Sen somna han i sin vagn och sov i en timma. Då passa vi på att käka smarrig rabarberpaj som min kära syster Emma bakade. Mums!
Sen tvätta Tobias bilen för det kom en gubbe och kolla på den idag. Vi ska sälja den för att airbagen inte går att koppla ur. Tycker inte riktigt om att ha Love i bak när man åker själv med honom... Så hoppas han kommer köpa den så vi kan hitta en annan bil!
Nu ska jag snart lägga mig på kudden. Hoppas på att få en bättre natt i natt!!! TRÖÖÖÖÖÖTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback