Slut på veckan

Ännu en vecka till ända. Jag vet att jag tyckte tiden gick fort innan jag skaffa barn. Men nu går nog tiden ännu fortare!!! Så underbart med barn så tiden bara rusar förbi!
Idag har det varit en gnälldag för Love. Men vi har gosat massor ist för att leka så det har gått bra. Vi var ute en sväng och gunga och grävde i sanden förut också. Det tyckte Love var så roligt så han blev jätte arg när vi skulle gå in. Lille gubben då... vi får leka lite imorgon också.
Imorgon ska vi ju till läkaren med Love. Undra vad dom kommer säga. Om vi kanske ska börja ge honom någon mjölkprodukt för att testa. Usch! Hemska tanke!! =/ Vi som precis börjat få någorlunda ordning på det där med sömnen nu. Hoppas hoppas det inte kommer bli sådär jobbigt igen om vi ska börja med mjölk eller nått. Samtidigt hoppas man ju att han inte ska reagera på mjölk så han skulle kunna börja äta det. Hade blivit mycket enklare då! Man måste verkligen tänka på allt om man ska bort och hälsa på någon eller så! Dom flesta har ju inte mjölkfria grejer hemma!! jaja...vi får se vad dom säger imorgon!!
Nu ska jag gå och lägga mig!

Kommentarer
Karisma__

Hej hej.

Hur gick det hos läkaren idag då.? Bra hoppas jag. Vi har oxå en kille som älskar sanden, han ska få en sandlåda nu av farfar. :D

Det blir öppna förskolan för oss både´tisdag och torsdag. Om inte Miio är allt för gnällig. Dessa stackars tänder, att det ska vara ett sådant besvär med dom. =/

Jaa jag har sytt själv, haha, blev heelt ok tycker jag. :D

2009-05-04 @ 19:21:02
URL: http://miiosmamma.blogg.se/
Karisma__

Ses vi imorogn kanske.? kraam.

2009-05-04 @ 19:21:26
URL: http://miiosmamma.blogg.se/
Karisma__

Hallå hallå.! Igen.! haha. Hörde att du är på ullared idag. Guud va kul.! Vill se uppdatering av bloggen med bilder på ALLT du köpte. hehe. Nää men du kan väl säga om det fanns mkt coolt till grabbar.? Jag ska nämligen dit den 15e. Heelt själv, låter mobbat men det ska bli såå jkla gött. ;)

2009-05-05 @ 19:51:26
URL: http://miiosmamma.blogg.se/
Karisma__

jasså va tråkigt, jag skulle dit den 15e men vi ändrade det till den 8e nu, för att det passade bättre med C och såå. Men C ska vara hemma med mIio och jag ka åka själv. ska bli gött. vi får se om man hittar ngt då. inns juh såå mkt och orka gå igenom allt lixom.!

Blir inte öppna förskolan för oss imorgon, miio är förkykld med hosta/snuva och ont pga tänder såå han är hemsk nu.!

Kraam.

2009-05-06 @ 12:41:14
URL: http://miiosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback