Ny vecka då..

Idag är det måndag  och jag ska jobba. Vart har det fina vädret tagit vägen??
Igår hade vi besök av familjen Perciwall. Det var väldigt trevligt! Och god mat åt vi också. Fick plocka fram Loves gamla babygym och sätta ihop det så att Marius skulle ha något att ligga och kika på. Men det kunde ju han drömma om att ligga där  och kika! Love skulle fram och kramas hela tiden. Det är då man ångrar att man lärt honom att krama alla..hehe... Det var ju inte bara en kram utan den skulle vara låååååång kram. Men Marius är inte riktigt lika förtjust i att kramas så länge än... Han är iaf väldigt söt lille Marius som nu hade blivit lite större.

Nu får jag väl göra mig iordning för att åka till jobbet...

Kommentarer
Michelle

Det kommer kanske framöver.. ;) Han var mest chockad tror jag. Inte riktigt vad vid att minimänniskor vill kramas. Hårt. Tack för titten i alla fall, det var roligt att se hur ni bor nu för tiden. Jättefin lägenhet och ljuvlig mat. Gott sällskap. Ni är goa och fina. Kramar från A-sås-folket!

2009-05-16 @ 16:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback